Home Cara Beli Jadi Pengedar eBook Percuma FAQ Hubungi Kami

   

 

 

 

MINYAK GINSENG + HERBA dan
MINYAK DEDAUNAN + HERBA

 

Kod: LMU-01

 

SEPASANG :Harga Biasa : RM90
SEPASANG Harga KAMI : RM70   !!!OFFER !!!
 
 

MINYAK GINSENG + HERBA dan
MINYAK DEDAUNAN + HERBA

*** RAHSIA AMALAN MAHARAJA CINA TERBONGKAR ***

Kandungan : 120 ML x 2 botol
 

Nota : Bungkusan kami kemas tanpa sebarang label produk. Tiada siapa yang tahu kandungan di dalamnya.

** Semua produk berasaskan herba dan dedaunan tanpa elemen binatang.

 

Minyak Maharaja


Digunakan secara Traditional untuk merawat, menyihatkan dan memulihkan semula fungsi zakar yang lemah kepada keadaan sediakala. (Macam masa muda2)
Khasiat ginseng diakui zaman berzaman, kalau maharaja guna, maknanya dia suruh pembesar-pembesarnya mencari dan membuatnya. Jadi bila guna, ianya berkesan, jadi gagah lah maharaja tu..

Kini, anda tak perlu pergi China atau Korea. . Cara guna disertakan. Tak perlu malu, produk kami pos kemas ke rumah anda. Yang penting anda BAHAGIA.

UNTUK BAKAL PENGANTIN DAN SUAMI SAHAJA!!!


PASTI ANDA BERASA RISAU, TAKUT ATAU BIMBANG

*SETIAP KALI BERSETUBUH, ADAKAH ANDA SERING TERPANCUT AWAL? DAN PASANGAN ANDA TAK PUAS?

* INGINKAN BATANG ZAKAR ANDA KERAS BETUL-BETUL (WOW!!) SEBELUM BERSETUBUH, AGAR PASANGAN ANDA GERAM ( UUU!! ) MENGEMUTNYA!!!

*MAHU MELAMBATKAN DARI GELI? SUPAYA PASANGAN ANDA BEBAS BERMAIN BANYAK POSISI,SEHINGGA DIA PUUUUAS DAN ANDA RILEKS JE……

*INGIN MENCEGAH DARI KURANG SELERA SEKS? JIKA PASANGAN ANDA MINTA BERSETUBUH DAN SENTUH ZAKAR ANDA, DIA TERUS MENEGANG…. BERDIRI TERUS!!!!

*INGIN MENGUATKAN BATANG ZAKAR? AGAR TIMBUL URAT-URAT SEPERTI ORANG BINA BADAN?

* MAHU MELAJUKAN PANCUTAN MANI? SUPAYA PASANGAN ANDA GELI TERRRRAMAT SANGAT BILA FARAJNYA KENA TEMBAKAN MANI ANDA?

*INGIN MENGELAK PANCUTAN MANI SEBELUM MASA AGAR PASANGAN ANDA SENTIASA INGAT KEGAGAHAN ZAKAR ANDA BILA SAMPAI BILA-BILA?

*INGINKAN KEPALA ZAKAR ANDA BESAR!! APABILA IANYA KEMBANG?,SUPAYA PASANGAN ANDA GEEEEERAM MELIHAT NYA?

*INGIN MEMECAHKAN LEMAK-LEMAK SERTA ANGIN-ANGIN SERTA ALIRAN DARAH DI SEKITAR BATANG ZAKAR ANDA? SUPAYA TAK TERSUMBAT DAN BERSEDIA BILA-BILA MASA UNTUK BERSETUBUH!

*MAHU MENGUATKAN BATANG ZAKAR DAN MEMBETULKAN URAT SARAF DI SEKITAR BATANG ZAKAR?

INI JAWAPAN NYA !!!!

MILIKILAH MINYAK GINSENG + HERBA DAN
MINYAK DEDAUNAN + HERBA

DARI KITAB CINA KUNO SU NU CHING
PANDUAN CARA-CARA MENGURUT DIBERIKAN PERCUMA!


RAMAI TELAH MEMILIKI MINYAK RAHSIA INI TERMASUK DATO’, PEGAWAI KANAN KERAJAAN, KETUA JABATAN, YB, TOKOH KOPRAT DAN ARTIS, MEREKA SANGAT BERPUAS HATI DENGAN KESAN MINYAK RAHSIA INI.


Khasiat ginseng diakui zaman berzaman, kalau maharaja guna, maknanya dia suruh pembesar-pembesar nya mencari dan membuatnya. Jadi bila guna, ianya berkesan, jadi gagah lah maharaja tu..

Ginseng memang takde ditanam kat Malaysia, jadi kena import sana(china) dan kalau minyak ginseng saja, orang lain mungkin pandai tipu buat, tapi yang ini ada pati nya !, payah nak di fotostat. Sebab ramuan ini, hanya orang yang tahu dan mempunyai kitab perubatan cina kuno sahaja !!

Ketika bersetubuh, minyak ini mampu melambatkan pancutan mani, jadi banyak posisi lah boleh memukul nya!. Bayangkan kalau anda mampu buat 6 posisi dengan memukul nya tanpa henti, nikmat nya!!

Minyak ini kalau diamal, boleh mengeraskan batang zakar, maksudnya selepas anda membuat tembakan, anda teeeerus memukul dan buat kiraan 50 kali !!, percaya lah anda boleh, orang lain dah berjaya dan tengok pasangan anda selimut pun tak dapat nak tarik. Itu tanda nya dia sangat puas !!

Cepat geli adalah disebabkan urat-urat tidak dijaga, minyak ini mampu melambatkan geli. Bila lambat geli, maka pasangan anda mudah geli dan meminta dicepatkan tembakan ituuuu!.amal lah minyak ini!

Kekuatan batang zakar sangat penting kalau tak kuat , nak tikam macamana? Amal lah minyak ini dan pasti anda rasa beza nya!!

Makan pil-pil adakala nya akan bahaya kan jantung dan organ-organ yang lain, saya tak nak tanggung jawab!! Kalau ada orang mati!!. Untuk selera seks, minyak ini mampu menambahkan selera seks anda! Makan pil ni, jalan mudah, sebab malas nak amal minyak dan urut.

Ada satu kes pasangan yang tidak dapat zuriat, rupanya pancutan (tembakan) tak laju dan tak sampai ke sasaran, tolong lah amal minyak ini,, kena ikhtiar, urat anda mungkin tersumbat, lemak-lemak banyak!! Jangan gigi je servis hari-hari, mana penting, batang gigi atau batang zakar ???

Kat badan kita ada berapa nyawa??, kalau mati yang tur!....alahai....
 


MINYAK GINSENG + HERBA
(Minyak Warna Kuning)

 

MESTI AMAL !!

Sejenis daun yang di ambil di satu kawasan bukit didaerah ehem! (rahsia). Diperahkan daun sehingga mengeluarkan minyak dan di campurkan dengan herba. Bila anda guna , kena goncang dulu sebab ada pati.

Kat badan kita memang selalu ada angin, asyik sedawa jer.tapi kat badan abang pendek tu pun ada angin, ramuan dedaunan ini kalau diamal dan di urut dengan betul, insya allah keluar lah angin-angin di badan abang pendek turrr. Bila memukul nya anda akan rasa perbezaan nya..

Kat badan abang pendek, kalau lemak-lemak banyak, banyak saluran mungkin tersumbat, saluran mani dan darah penting tu. Batang zakar jadi tak berapa kuat nak naik sebab berat. Lepas anda amal minyak ini, mungkin timbul urat-urat di batang zakar anda, jangan panik!! , sebab itu tanda nya anda gagah, tengok orang bina badan, timbul urat-urat kan, anda pun boleh!!, tapi di batang zakar anda la!.

Resapan minyak ini mungkin meninggalkan kesan!, kesan nya ialah ketika zakar menegang, kepala zakar mungkin besar sedikit, tapi anda kena amal, dan lihat lah pasangan anda akan berkata, cepat lah bang! Cepat lah bang!, dia geeeeeram tengok lah turrrrr!!!

Lengan yang keras dan nampak urat menandakan anda kuat, kuat mengangkat benda berat, amal lah minyak ini, batang zakar anda akan kuat dan tak perlu angkat benda berat, cuma bila batang zakar kuat anda perlu rajin "menikam nya"..

Urat-urat saraf disekitar zakar mesti dijaga dan diperbetulkan, minyak ini mampu membetulkan, kalau jalan lurus anda boleh memecut laju, serupalah dengan urat-urat di zakar anda. Nikmati lah syurga dunia ini!

Amal lah minyak ini, adakah anda mampu bersetubuh sekali seminggu? Kalau ya, makna nya selera seks anda menurun, tetapi dengan amalan minyak ini, apabila bahu bersentuh je dengan bahu pasangan anda!.rrrra tu mesti datang, amal lah minyak ini..

Kelemahan kita ialah malas nak berkira-kira, bandingkan minyak ini dengan minyak yang diproses dari binatang, tak geli ker? Harga dan isi padu amat berbeza dengan minyak lain. Pergi mengurut, (10 x) sepuluh kali ganda jimat dengan minyak rahsia ini, betul tak? Dan tak malu ke orang pegang batang zakar anda kecuali pasangan anda! Padahal anda sendiri boleh mengurutnya dengan panduan dari saya ni?

Positif kan pemikiran anda
Dengan maklumat dari saya ni


MINYAK DEDAUNAN + HERBA
(Minyak Warna Hijau
)

 

 

Laman Utama 

 

 

Copyright 2006 KedaiDewasa.com
Disclaimer
: Ini adalah laman web kedaiDewasa.com.  Tiada mana-mana bahagian portal ini boleh diubah, disalin, diedar, dihantar semula, disiarkan, dipamerkan, diterbitkan, dilesenkan, dipindah, dijual atau diuruskan bagi tujuan komersial dalam apa bentuk sekalipun tanpa mendapat kebenaran secara bertulis yang jelas terlebih dahulu daripada kedaiDewasa.com. Hosted and Maintained by Admin KedaiDewasa.com